איך להיות בריא ומאושר על ידי יצירת המיינדסט הנכון?

אושר ובריאות קשורים יותר ממה שאתה חושב! אורח חיים בריא יכול להגביר את מצב הרוח שלך ולהגביר את שביעות הרצון מהחיים בעוד שהלך רוח חיובי יכול להאריך את תוחלת החיים שלך ולעזור לך להימנע מהרגלים לא בריאים. התחל בעיצוב מחדש של הלך הרוח שלך לפרספקטיבה אופטימית ופעילה. התזונה, ההרגלים והרשת החברתית שלך יכולים להשפיע גם על הבריאות הנפשית והגופנית שלך.

התמקדו בחיובי

חשיבה חיובית היא צעד גדול לקראת יצירת חשיבה מאושרת יותר. במקום להתמקד בשלילי, שנה את המחשבות שלך לחשיבה אופטימית.

נסו להימנע מביקורת עצמית. בכל פעם שאתה מתחיל לחשוב על עצמך בצורה שלילית, נסח זאת מחדש כהערה חיובית. לדוגמה, אם אתה חושב, "אני לא מאמין שאני כל כך מטומטם", אמור במקום זאת, "אני חכם! אם אשים את דעתי בזה, אני יכול ללמוד הכל!"

אם אתה עושה טעות, תחשוב על זה כעל הזדמנות למידה. לדוגמה, במקום לחשוב, "אני כל כך כועס שלא קיבלתי את העבודה הזאת", אתה עשוי לחשוב "אולי אני יכול לבקש מהם משוב כדי שאוכל להצליח אפילו יותר ביישום הבא!"

 

אל תשווה את עצמך לאחרים. קל לערוך השוואה זה לצד זה בינך לבין עמיתיך בשל המדיה החברתית. דעו שהחיים הציבוריים עשויים שלא לשקף את חייהם האישיים. היה אסיר תודה על מה שטוב בחייך בניגוד למה שטוב אצל אחרים.

אתה יכול להשתמש בהשוואה כמוטיבציה לשיפור עצמי.

שלוט במתח בחייך

מתח יכול להשפיע על מצב הרוח שלך ועל הבריאות הגופנית שלך. זה יכול לגרום לחרדה, כעס ועצבנות כמו גם כאבי ראש, כאבי שרירים, תשישות ובעיות שינה. כדי למנוע מתח, שקול באילו פעילויות אתה יכול לצמצם בחייך.

מתח יכול להצטבר לאט עם הזמן. שימו לב איך הגוף שלכם מגיב כדי לעזור לקבוע מתי אתם במתח.

למד לומר "לא" לאחריות ומחויבויות שאינך יכול לעמוד בהן. קבע גבולות איתנים עם עמיתיך לעבודה וחברים לגבי לקיחת על עצמך יותר מדי משימות נוספות.

אם אינך מסוגל לקצץ באחריות ובמחויבויות, שנה את הדרך בה אתה מגיב ללחץ. אם אתה המום, השהה למשך 5 דקות. בצע נשימה עמוקה או תעמוד ותטייל בחדר.

אנשים מתמודדים אחרת עם לחץ. אל תיתן לאנשים אחרים להגיד לך שאתה לא צריך להיות לחוץ אם אתה מרגיש את זה.

מצא זמן להירגע 

הקדישו לפחות שעה בכל יום לטיפול עצמי והרפיה. עשו לעצמכם שגרה, כך שההרפיה תהפוך לטקס יומיומי. אל תזמן שום דבר אחר בזמן הזה.

מדיטציה, הרפיה עמוקה, יוגה, טאי צ'י ותרגולים מודעים אחרים הם דרך מצוינת לשחרר מתחים.

מצא תרגול או פעילות שמרגיעים אותך, כמו אמבט קצף או קריאת ספר. אלו הן דרכים נהדרות לפנק את עצמכם תוך מתן דרך לשחרור הקומפרסים.