איך להיות יותר בריא?

אנשים רבים חושבים שלהיות בריא זו משימה קשה שכוללת הרבה דיאטה וזמן בחדר כושר, אבל זה לא נכון! על ידי תמיכה בגוף ובנפש שלך, ביצוע כמה שינויים פשוטים בשגרה שלך והצבת יעדים קטנים לעצמך, אתה יכול להיות בדרך לחיים בריאים ומאושרים יותר. התחילו בהרגל יומיומי של בחירות בריאות יותר בכל הנוגע לאכילה, להירגע, להיות פעיל ולישון. בקרוב, תתחיל לראות את החיים הבריאים שלך מתעצבים!

שתו יותר מים

מבוגרים צריכים לשתות 2-3 ליטר (או בערך שמונה כוסות) מים ביום, בעוד שילדים צריכים לשתות 1-2 ליטר (או בערך חמש כוסות) . זה בנוסף למשקאות אחרים כמו תה או קפה. מים שומרים על הגוף בטמפרטורה הנכונה ומסירים רעלים ושומרים על הומאוסטזיס.

מים גם מנקים את העור, עוזרים לכליות, עוזרים לשלוט בתיאבון ושומרים על אנרגיה.

זה גם מונע ממך לשתות משקאות לא בריאים כמו סודה ומיץ, שהם עתירי קלוריות. הגוף בקושי רושם את צריכת המשקאות הלא בריאים הללו ובכל זאת אתה עדיין מרגיש צמא מאות קלוריות מאוחר יותר.

שתיית מים חמים יכולה לעזור לעורר את מערכת העיכול שלך. מים חמים גם עוזרים לגופך לנקות את עצמו באופן טבעי. ודא שהמים חמים בנוחות ולא ישרפו אותך.

טיפ: אם אתה לא אוהב את טעם המים, התיז קצת לימון, ליים או מיץ 100% לתוך המים שלך. אתה יכול גם לבחור להחליף מים במים מוגזים מעורבבים במיץ כדי להערים על המוח שלך לחשוב שמדובר בסודה.

לאכול ארוחת בוקר

ארוחת בוקר קלה ובריאה מספיקה כדי להפיק את היתרונות של אכילה מוקדמת. אם היא מורכבת מחלבון רזה ודגנים מלאים, אז זה ימנע ממך לזלול בארוחת הצהריים. מחקרים מראים שסקיפרים של ארוחת בוקר למעשה אוכלים יותר! לכן, כדי לרסן את התיאבון, אל תוותרו על הארוחה הראשונה של היום.

במקום שתי סופגניות שוקולד וקפה שהוא יותר שמנת מכל דבר אחר, בחרו בביצים, פירות ומשקה כמו חלב רזה, מיץ תפוזים טרי או תה. ככל שארוחת הבוקר שלך בריאה ומלאה יותר, כך תרגיש יותר אנרגיה לאורך היום.

אכלו טוב לאורך כל היום. אם חצי מהצלחת שלך היא ירקות ופירות, אתה בדרך הנכונה. הוסף חלבון רזה, מוצרי חלב דלי שומן ודגנים מלאים. לאחר שתקבע דפוס אכילה יציב, הגוף שלך ירגיש נוח יותר. יכול להיות שיש פרק זמן שבו הגוף שלך תוהה לאן נעלמו המזונות הממותקים, אבל ברגע שתתגברי על הגיבנת, תרגישי טוב מתמיד.

זכור שלא כל השומנים רעים לך. שומנים טובים ניתן למצוא בדגים כמו סלמון וטונה, אבוקדו, אגוזים ושמן זית. אלה חיוניים לתזונה מאוזנת היטב.

לאכול בזמנים הנכונים

זמן טוב לארוחת ערב בריאה וקלה לעיכול הוא בין השעות 17:00-20:00; עדיף להימנע מחטיפים בשעות הלילה המאוחרות כי הם ממלאים אותך בקלוריות מיותרות ועלולים לשבש את השינה שלך. אם אתה צריך את חטיף חצות, היצמד לאגוזים, זרעים, פירות וירקות ללא מלח.

נסה לא לאכול 3 עד 4 שעות לפני שאתה הולך לישון אם אתה מגלה שאכילה בלילה גורמת לך לבעיות שינה.

חטיפים זה לא רע בשבילך אם אתה עושה את זה נכון. למעשה, אכילה "כל הזמן" יכולה למנוע ממך להרגיש מקופח וללכת על אותה חתיכה שלישית של עוגת גבינה כשהעגלה מתגלגלת. רק ודא שהכל במתינות.